Täällä sijaitseva tavaramäärä ja sen saaminen Suomeen on ongelma, mutta ei enää niin suuri... hankimme nimittäin eilen osaratkaisun eli ison suksiboksin. Sattumalta löytyi vielä juuri oikeanvärinen eli tyylikkään tummansininen, joka sopii hyvin auton väriin. Eilen oli merkittävä päivä myös siinä mielessä, että minulla oli viimeinen koe yliopistolla. Enää minun ei tarvitse mennä koko laitokseen, sillä opintorekisteriotteen saan Suomeen ja muutkin paperihommat on mielestäni nyt hoidettu. Nyt olen lähtöön asti vapaa velvoitteista eli oikeasti ja vihdoinkin lomalla!

Boksi ja Muxikan väliaikaiskoti sen takana eilen illalla. Looda on sen verran massiivinen, että meidän oli pakko asentaa se auton katolle boksikaupan takana, jotta saimme sen kuljetettua tänne.

678897.jpg

Tänään käväisimme Araotzin kallioilla mukavalla puolipäiväkiikulla. Alla Lise liidaa helppoa lämppäriä, Philipp varmistaa puskan takana ja minä säädän jotain jatkojen kanssa.

678895.jpg

Kiikkua ehti tänään vain puoli päivää, koska Ilkalla oli kiire BilbaoLive -festareille. Kyseessä on neljän päivän festari, joka on torstaina ja perjantaina tällä ja ensi viikolla. Ilkalla on lippu koko ajaksi, minulla kahdeksi perjantaiksi, jotta näen Red Hot Chili Peppersin ja Metallican. Minä en viitsinyt hommata neljän päivän lippua, koska se oli aika tyyris, 180 €. Mutta ihmekös tuo, sillä esiintyjinä on aika isoja nimiä. Tänään luvassa on mm. Iron Maiden, Juliette Lewis and the Licks, Within Temptation enkä muita muistakaan, ja huomenna pääsemme sitten yhteisvoimin näkemään RHCP:n.

-- Johanna