Kaarina haastoi minut mukaan blogileikkiin, jossa pitää paljastaa itsestään seitsemän faktaa ja haastaa mukaan seitsemän muuta bloggaajaa. Vastaan nyt vihdoin, kun äsken perunoita pestessä tuli monta hyvää faktaa mieleen. Ja tälle päivälle on pakko muutenkin blogittaa, kun on kerran 13. ja perjantai. Tuntemani bloggaajat näyttävät saman haasteen jo saaneen, joten haastettavia en ainakaan juuri nyt keksi.

1. Synnyin väärinpäin.
2. Minulla ei ole koskaan ollut hammasrautoja, mutta neljä viisaudenhammasta on poistettu. Onneksi niitä ei sen enempää yleensä kasvakaan.
3. Syön kasvis-, kala- ja linturuokia, mutta en ns. punaista lihaa. Lihansyönnin opettelin uudestaan vuosien kasvissyönnin jälkeen, mikä ei ollut helppoa, ja esimerkiksi broilerin mausta en pidä vieläkään. Lehmänmaitoallergian vuoksi en syö myöskään maitotuotteita. Ravintoloissa ja tuttavien luona olen aina se vaikea tapaus.
4. Ajoin ajokortin vasta 26-vuotiaana eli reilu vuosi sitten.
5. Olen aurinkomerkiltäni kaksoset, kuumerkiltä vesimies ja nousevalta merkiltä skorpioni.
6. Tykkään sisustaa, harmi vain kun siihen tarvitsee niin paljon rahaa ja aikaa. Esteettisesti miellyttävä ympäristö takaa minulle mielenrauhan. Espanjassa minua ahdisti suuresti kalustettuna vuokraamamme asunnon ankeus, ja nyt ahdistaa, kun en tiedä koska pääsen laittamaan omaa kotia kuntoon.
7. Olen aika kilpailuhenkinen. Joskus harmittaa, kun kaikessa ei voi olla hyvä. ;)

-- Johanna